آسمان آبی

فریاد من از غم عشق نیست...

سلام

قالب شعری زیر یک قالب متفاوته. دوست داشتم ببینم میتونم توی این قالب هم شعر بگم یا نه.

این یک قسمتی از یک شعره.میخواستم نظر شماهارو بدونم.

کی میخواد بشنوه؟؟؟

فریاد میزنم تا بشنوه همه عالم

چه کسی از همه تشنه تره؟

فال گیره تنها نشسته میگیره فالم

طالع من از همه دنیا بدتره

اینقدر تو منجلاب وحشت غرق شدم که دیگه با جهنمه کارم

...................

تحمل گاهی روزا سخته

دل یه گرگ برا بره ای مثل من سخت سخته

چه گناهی کرده بودم که افتادم گیر این جماعت هفت خطه

همه مثل حیوون میمونن تو بینشون مثل بره

..................

کی میخواد بشنوه؟

.............



نظرات شما عزیزان:

هم کلاسیه پارسال
ساعت21:29---9 آبان 1390
جالب بود،هم کلاسیه پارسال

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,ساعت 19:11 توسط محسن| |


Power By: LoxBlog.Com