امشب..


آسمان آبی

فریاد من از غم عشق نیست...

امشب..
شبی دیگر است..
از همان شبهایی که تکه های پازل سیاه را کنار هم میچیدم
..
تا شاید نقاشی رویاهایم را پیدا کنم..

..

بوم نقاشیم خاطرات مبهم تو بود

تکه ها را کنار هم میچیدم

سر هر کوچه هوای تو بود

کوچه باغ تنهایی را طی میکنم

قسم به چشمت

که سرا،سرای تو بود..



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت19:32---17 آبان 1390

دلی شکسته تر از ناله نی لبک دارم

یواش!دست نزن!شیشه ام، ترک دارم

چقدر وسوسه در چشم انتخاب من است

که بر صداقت آیینه نیز شک دارم

رفیق!بار"غریبی" به دوش من مانده است

که احتیاج به یک دوست،یک کمک دارم

صدا زدم که به من در قبال سکه زخم

چه می دهید؟ یکی گفت: من نمک دارم!

من و تو،هر دو غریبیم و آشنای سکوت

خوشم با آنکه غمی با تو مشترک دارم.

مثل همیشه عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,ساعت 18:7 توسط محسن| |


Power By: LoxBlog.Com